sobota, 29 stycznia 2011

Frywolitki

Frywolitki to dość skomplikowana technika robótek ręcznych. Pierwszy raz zobaczyłam kurs fywolitkowy w gazecie. Bardzo mnie zaintrygował. Jestem osobą wytrwałą i cierpliwą, ale niestety nie byłam w stanie skorzystać z tego kursu. Ponieważ bardzo chciałam nauczyć się tej techniki zakupiłam taśmę wideo z kursem frywolitkowym. Kilka razy chciałam wyrzucić zapętlone nitki na czółenkach za okno. Cierpliwość jednak zwyciężyła! Udało się. Teraz wiem, że gdyby ktoś mi to pokazał "na żywo" od razu wiedziałabym jak się do tego zabrać. To wcale nie jest takie trudne. A jakie efekty. Zrobiłam kila serwetek (jedną przedstawiam na zdjęciu). Udało mi się wykonać również czapeczkę koronkową dla dziewczynki. Coraz bardziej modna jest biżuteria frywolitkowa. Wiele schematów można znaleźć w gazetkach i w Internecie. Nie ma też już problemu z zakupieniem czółenek. Powinny być w pasmanterii. Zachęcam do spróbowania. To dopiero szkoła cierpliwości. Pozdrawiam znami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz